torsdag 1 juni 2023

Sålt i Castellum. Ökat i Hufvudstaden

Då var det åter Torsdag och nya möjligheter. Idag är det åter svängigt på börsen och mina fastighetsaktier låg både på plus och minus under dagen. Till en början hade jag tänkt sitta still i båten. Men runt klockan 16 idag gick Hufvudstadens aktie ner en bit och jag passade då på att öka på lite mer här. För att få loss pengar fick Castellum lämna portföljen i alla fall i det korta perspektivet. Mina Castellum aktier köptes in igår och såldes idag med ett par tusen kronor i vinst. Castellum ligger kvar på bevakningslistan och känns läget rätt kan jag mycket väl tänka mig återköpa lite aktier här. 

Dagens transaktion ser ni här under:


Förutom denna transaktion kom det in lite andra pengar idag och dessa åkte in i Avanza Zero. 

Efter dagens transaktion äger jag nästan 20 000 aktier i Hufvudstaden men jag kan tänka mig öka på mer om läget är rätt. Som vanligt kommer det uppdatering om någon ny affär görs. Nuvarande portfölj ser ni på höger sida av bloggen.

Med det sagt vill jag önska alla läsare en fortsatt trevlig vecka :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar