söndag 24 oktober 2021

Få 100 kr gratis i Spiltan Aktiefond Investmentbolag

 I ett samarbete med Savr ger jag nu alla läsare 100 kr i fonden Spiltan aktiefond Investmentbolag. Allt som krävs för att ta del av erbjudandet är att ni inte sen tidigare är kund hos Savr.

Anledningen att jag skänker just 100 kr i Spiltan aktiefond investmentbolag är att jag tycker fonden är riktigt bra. Jag har nyligen själv köpt mina första andelar i fonden och genom Savr får du en liten rabatt i jämförelse med att äga fonden hos tex Avanza. Tanken är att fortsätta öka på i denna fond över tid. 

I denna fond får du flera framgångsrika investmentbolag(Investor, Industrivärden, Kinnevik, Lundbergföretagen mfl) Men även indexfonden XACT OMX30 och det mer defensiva bolaget Ica Gruppen.

För att ta del av min gåva klickar ni bara på följande länk


Är det någon mer läsare som är kund hos Savr? Vad tycker ni om deras tjänst?

9 kommentarer:

  1. Gratis hundring lät fint. Testade, tydligen hade jag redan konto där. Inget isk för jag slutförde aldrig. Testade men det kopplas via tink vilket jag inte är bekväm med.

    Tack iallafall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Putte.

      Okej vad synd att du redan är kund. Använder själv ISK hos dem.

      Tack för kommentar.

      Mvh Slimis

      Radera
  2. Har haft SAVR sen det starta ungefär. Flyttade alla fonder från Avaza då. Dom gör sin sida trevligare och mer användarvänlig månad för månad. Man får även tillbaka rabatten på fonderna varje kvartal. Skulle vara intressan å höra om det är du själv eller SAVR som skänker 100 kr. Jag har fått ett erbjudande av SAVR att jag får 100kr i valfri fond när jag värver nya sparare varefter den nya spararen jag värvar oxo får 100kr i fonden jag valt.
    Sossemats

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Mats.

      Kul att du är nöjd med Savr. Jag har ju nyss börjat använda deras tjänst och tycker den verkar bra. Jag gillar låga avgifter och kan tids nog tänka mig någon mer fond på deras sida. Det stämmer att man själv kan bjuda in nära och kära och på så sätt få lite mer återbäring över tid. Vilka fonder investerar du själv i hos Savr? :-)

      Mvh Slimis

      Radera
  3. Haha föregående fråga parerade du snyggt.Du borde bli politiker eller advokat! Mvh Sven

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sven.

      Föredrar att fortsätta jobba inom vården. Men tack för tips.

      Mvh Slimis

      Radera
  4. Du menar att du vill ha 100 kr av alla bloggens läsare. För det är ju upplägget på Savr. Ganska fult av dig att inleda med att du bara ger bort något.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Investeraren.

      Det finns flera företag som har ett upplägg där man blir belönad/belönar av att tipsa om deras tjänst. Jag ger tex alla mina Vimla vänner 10 kr i rabatt varje månad. Jag ger mina Rocker vänner 0.5 % återbäring på deras kort. Jag har tidigare gett bort gratis el från Fortum. Genom att tipsa om Savr ger jag nya kunder 100 kr i fonden Spiltan Investmentbolag. Jag tycker med det sagt att det inte är fult att tipsa om någon bra tjänst även om jag får en mindre ersättning för det. Jag har själv i min tur tidigare blivit tipsad om flera tjänster och det är något jag är tacksam för så här i efterhand. Vill man inte testa Savr och få 100 kr för besväret är det bara att avstå.

      Jag skulle däremot inte tipsa om något jag själv inte tycker är bra.

      Tack för kommentar.

      Mvh Slimis

      Radera
  5. … inget emot erbjudandet i sig, men det är väl exakt samma ”samarbete” som Savr erbjuder alla sina kunder? Bjud in en vän och båda får 100 kr (av Savr) i den fonden du väljer.

    SvaraRadera