torsdag 9 september 2021

Rocker - Ett fantastiskt betalkort

För ett tag sedan beställde jag hem Rocker Betalkort och har nu börjat använda det. Det som är så fantastiskt med detta kort är att du får 0.5 % cashback för varje vän du tipsar om kortet. Som maximalt kan man ha 20 stycken vänner och får då 10 % cashback på samtliga köp men maximalt 6000 kr i återbäring per år. Kortet är helt gratis och har inga valutaväxlingsavgifter. Det är även gratis att ta ut 3000 kronor i kontanter varje månad. För att få cashback lär man först bli tipsad. Sedan länkar man sin egen bank till Rocker och startar ett sparkonto. Allt är klart på några minuter.

Just nu kör Rocker en kampanj som gör att de första 20 000 stycken kunderna får 500 kronor gratis när de gör 3 köp med kortet. 

Jag trodde själv att 20 000 stycken kunder redan skaffat kortet och nyttjat denna kampanj. Men för 2 dagar sedan gjorde jag 3 köp med kortet och idag fick jag in 500 kronor på mitt Rocker konto. Tack för den fina presenten Rocker <3 

Har ni inte redan Rocker kortet rekommenderar jag er att skaffa det. Ni kommer inte att bli besvikna. Kortet är som sagt gratis och är ni bland de 20 000 första kunderna får ni även 500 kr i present från Rocker. Ni kan sedan värva era egna vänner med er personliga inbjudningslänk och på så sätt få upp till 10 % återbäring på era köp.

Genom min Rocker Länk får ni chansen att ta del av att få 500 kr gratis och ni får dessutom 0.5 % cashback på era kort.

Jag vill även tacka Pappa Betalar? Som först tipsade mig om detta fantastiska kort. Gillar ni att utföra panelundersökningar som ger betalt kan jag rekommendera hans nya tjänst PBSURVEYS.


Är det någon mer läsare som använder Rocker? Vad tycker ni om deras nya betalkort? 

10 kommentarer:

  1. Hej Slimis!
    Tack för länken till min panelsida. Superkul!

    Angående Rocker så älskar jag kortet. Förra månaden fick jag 500 kr cashback och 500 kr i den där kampanjen.
    Är uppe i 10% på kortet och det som är trist är att jag kommer komma upp i gränsen på 6 000 kr under 12 måndader. Får behålla mitt Preemkort.

    Mvh PB?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej PB?

      Imponerande med 10 % i återbäring. Ligger själv på 1.5 % just nu men hoppas få upp återbäringen lite mer på sikt. Varje procent ger ju en bra besparing över tid så det lönar sig att tipsa fler om kortet.

      Tack för kommentar.

      Mvh Slimis

      Radera
  2. Jag är jättenöjd med kortet. Tycker appen är smidig att använda och bra med sparkontot där pengarna kan vänta innan man fyller på kortkontot.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Investeringsundersköterskan.

      Som du skriver är ju även sparkontot ett plus i kanten. Kul att du är nöjd med Rocker :-)

      Tack för kommentar.

      Mvh Slimis

      Radera
  3. Det gamla vanliga ponziupplägget. Funkar finfint när man är nära toppen........

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anonym.

      Ser inget ponziupplägg gällande Rocker. Pengarna man sätter in omfattas av insättningsgarantin så jag är iallafall själv trygg när det gäller denna tjänst. Men du får gärna utveckla ditt resonemang varför du tycker som du gör.

      Tack för kommentar.

      Mvh Slimis

      Radera
  4. Hej Slimis. Du har en intressant strategi, man kan nog hävda att våra strategier är varandras motsatser :) Du med dina 2 individuella innehav (?) och jag med mina +180st :) Ser att du länkar till min blogg. Ska lägga till dig så fort jag kan. Mina "tools" på blogger har "försvunnit" så jag kan inte editera gadgets på det sättet längre. Är för okunnig för att göra det på annat sätt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Northernlightsinvestment.

      Precis som du skriver har de ändrat blogger lite på sistone. Har själv svårt att ändra en del saker från min mobil just nu. Men sitter jag vid en dator kan jag ändra mycket på sidan Layout. Kanske är det lika för dig. Förövrigt jobbar jag för en bättre riskspridning. Försöker öka på i Avanza Zero som jag gillar. Men är långt ifrån dina 180 stycken innehav än så länge :) Men man får skynda långsamt så blir det tids nog fler innehav i portföljen.

      Tack för kommentar.

      Mvh Slimis

      Radera
    2. Nu var det lite omgjort där på widget uppdateringen. Så lyckades få in länk till din blogg.

      Radera