torsdag 8 december 2016

Ringer och surfar för 10 kr i månaden!


Jag vill tacka dig som blev min Vimla vän idag. Vi känner inte varandra men jag förmodar att du fått mitt tips här ifrån bloggen. 
Jag söker fortfarande 1 vän till för att sedan ringa och surfa gratis resten av mitt liv. Vill du också ringa och surfa gratis som jag tänkt göra?

Eller vet ni något billigare än min operatör får du gärna tipsa mig.
Genom länken nedan blir vi Vimla vänner för alltid.

 https://vimla.se/?201605250938281876

Genom länken kan du också börja ringa billigare. Genom att bli min Vimla vän ger jag dig 10 kr i rabatt varje månad resten av ditt liv.  Du ringer på Telenors nät och en del av vinsten går till välgörande ändamål.

Just nu skänker Vimla pengar till:
Ung Cancer som hjälper cancerberörda mellan 16 och 30 år.
Djurambulansen som transporterar skadade och sjuka djur till hjälp.
Hej Främling som skapar möten mellan nyanlända och etablerade svenskar genom friskvårdsaktiviteter.

Efter du blivit min Vimla vän kan du sedan värva egna familj medlemmar eller vänner för att på sikt ringa gratis.

 När jag lyckats värva en vän till kommer jag ha en besparing på 1740 kr per år i jämförelse med Comviqs fastpris som jag hade innan. Om jag lever 50 år till ger detta en besparing 87000 kr samt ränta på ränta på dessa pengar. Detta kommer göra att aktieportföljen växer snabbare och jag kommer blir ekonomiskt fri tidigare då det behövs mindre passiva inkomster till mina utgifter.

 Använder du Vimla idag? Eller ringer du dyrt som jag gjorde en gång i tiden?

6 kommentarer:

  1. Grattis, snyggt jobbat! Det låter riktigt bra med så billigt mobilabonnemang.

    Jag ringer dyrt en gång i tiden! ;) jag betalar 240kr/mån (24mån abonnemang) men det dras på företaget. I det ingår även mobiltelefon som skulle kostat 5000kr vid inköpstillfället, så bara telefonen hade kostat mer att köpa. Jag har svårt att övertala mig att inte köra vidare på detta sätt då fasta mobilabonnemang är 100% avdragsgillt som företagare. Det innebär att jag ändå slulle skattat bort närmare 50% av den summan.

    Mvh / Frihetsmaskinen

    SvaraRadera
  2. Låter som du har ett riktigt bra avtal :) Är man företagare blir det ju som du skriver annorlunda när man får dra av en del kostnader. Tyvärr är det många privatpersoner som har ett betydligt sämre avtal då dom först betalar månadsavgift för en mobil sen också ett abonnemang som är dyrt. Det jag skulle tycka vara skönt med att ringa gratis för jämnan är att aldrig få en räkning. Sen skulle man bli bortskämd med att aldrig betala någonting. Men framförallt skulle det kännas bättre om man lyckats hjälpa någon annan att ringa gratis. Tack för din kommentar Frihetsmaskinen :)

    Mvh Slimis

    SvaraRadera
  3. Vilket förmånligt erbjudande. Inte dåligt att ringa gratis hela sitt liv :)
    Enda nackdelen är väl kanske att Telenors nät inte funkar så bra där jag bor, men det går ju att testa.
    Jag kör för närvarande Hallon som är helt OK, men det är ju inte gratis :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är det verkligen :) Har ju krävt lite engagemang att värva vänner men det känns helt klart värt när man spar så mycket pengar långsiktigt. Jag värvade först min familj sen några närma vänner sen några från bloggen. Har testat många operatörer men inte Hallon :) Man vill ju givetvis att motagning osv ska vara bra där man bor. Du är givetvis välkommen att bli min vän och testa Vimla. Skulle du inte vara nöjd kan du byta tillbaka till Hallon direkt för det är ingen bindningstid hos Vimla. Jag är iallafall mer än nöjd med Vimla och kommer aldrig byta :) Mvh Slimis

      Radera
  4. Tack förresten för att du lagt till mig i din lista bland bloggare :) Jag har gjort detsamma på min sida. Ska bli spännande att följa din sida framöver.
    Lycka till med investeringarna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv :) Ska bli kul att följa dig också. Lycka till med investeringarna du också :) Mvh Slimis

      Radera