fredag 30 december 2016

Årets sista köp

Som jag skrev i mitt förra inlägg kom julbonusen in nu den 30 december. Redan igår kväll fixades så pengarna fanns på mitt Avanza konto nu redan på morgonen. Totalt 8700 kr av de 10500 kr som kom in investerades.

Dagens inköp blev följande:

 10st IcaGruppen 277.30 kr
 10 st Axfood 141.10 kr
 10 st Kinnevik 218.60 kr

 Det blev även en investering i fonden Avanza Zero för totalt 2300 kr.

Mina aktieinnehav kan ni se uppe till höger på min hemsida.

I och med dessa köp känner jag mig tillfälligt nöjd i IcaGruppen. Jag äger nu 100 aktier och skulle kursen gå ner en bra bit kan jag tänka mig öka ytterligare. Vi får se om några bra köplägen kommer nästa år. Innehaven i Axfood och Kinnevik kommer fortsättas att byggas på om aktierna håller sig på en rimlig köp nivå. Jag kommer även ikväll publicera resultat för året och tankar om nästa år. Jag kan redan nu säga att jag är nöjd för detta år. På återseende ikväll :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar