tisdag 15 november 2022

Min trading fortsätter under Tisdagen. Omsatt 0.96 MKR idag

 Då var det åter Tisdag och nya möjligheter. Idag har min kortsiktiga handel fortsatt och dagens transaktioner ser ni här under:


H&M sjönk till en början av dagen och det gav mig möjligheten att återköpa aktien lite billigare än jag sålde igår. För att finansiera köpet fick jag åter släppa mina Telenor aktier. Lite senare under dagen hade H&M aktien åter stigtit i pris samtidigt som Telenor aktien hade backat marginellt. Med det sagt såldes det åter av i H&M och Telenor aktier återköptes. Förutom det ökades det på lite i Avanza Zero och det var pengar jag fått in från de senaste dagarnas kortsiktiga handel. Förutom det ligger jag lite plus för idag och imorgon kommer min utdelning från H&M in på kontot. Jag är inte helt säker på hur jag kommer placera dessa pengar. Men troligtvis kommer en stor del av dem gå till amortering av min portföljbelåning. Vi får helt enkelt se vad som händer imorgon.

Som vanligt kommer det uppdatering om någon ny affär görs. Nuvarande portfölj ser ni på höger sida av bloggen.

Med det sagt vill jag önska alla läsare en fortsatt trevlig vecka :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar