torsdag 7 november 2019

Sänk din elkostnad och hjälp Fortum skänka pengar till The Ocean Cleanup

I samarbete med Fortum erbjuder jag nu alla mina läsare ett el erbjudande som jag själv tycker är väldigt prisvärt.

Genom denna länk får ni som ny kund 500 kr rabatt på er elkostnad från Fortum. Elen är fosilfri och ni får ett rörligt elpris med prisgaranti. 

Genom länken ovan skänker även Fortum 200 kr för varje abonnemang till organisationen The Ocean Cleanup. För er som inte vet jobbar The Ocean Cleanup med att bland annat städa upp plast ur haven. Det bästa med detta erbjudande är att det även inte har någon bindningstid och tar bara runt 2 min att skaffa. Skulle ni inte vara nöjda med Fortum alternativt bara vill ha gratis el för 500 kr kan ni använda upp denna el och sedan byta till något annat elbolag.

Jag är dock själv kund hos Fortum idag och väldigt nöjd. 1 gång per år brukar jag jämföra bästa avtalen för el och det brukar då bli ett byte alternativt att jag förnyar mitt abonnemang. På så sätt håller jag nere mina elkostnader så gott det går. Det finns som sagt roligare saker att lägga sina pengar på än sin elräkning. Så om ni är intresserade att sänka era kostnader alternativt hjälpa The Ocean Cleanup registrerar er gärna på länken ovan.

För varje värvning kommer jag även skänka 100 kr till Hjärt & Lungfonden. För er som undrar om mitt senaste samarbete med Komplett Bank så har 6 st personer skaffat detta fantastiska kort. Så fort ersättning kommer in från Addtraction kommer jag betala in 1200 kr till Cancerfonden dvs jag skänker fortsatt 200 per kort genom bloggen till Cancerfonden. Så är ni intresserade av detta Cashbackort som jag själv anser är det bästa på marknaden får ni gärna skaffa det genom min Komplett länk här ovan (Affilitate länk).   

Med det vill jag även tacka alla fina människor som bidragit här på bloggen och gjort min välgörenhet möjlig. Ni är alla guld värda. Den totala summa som bloggen skänkt hittills hittar ni längst ner på bloggen.


Hur ni några bra tips för att hålla nere era elkostnader?

2 kommentarer:

  1. Vad roligt! Jag såg faktiskt ett föredrag om The ocean cleanups sensate projekt som precis lanserats. Jag har även följt de sedan innan.

    SvaraRadera
  2. Hej Frilansportföljen.

    Kul att du uppskattar The Ocean Cleanup :-) Jag har tyvärr inte hunnit läsa på så mycket dem än. Men ska titta lite närmare dem nästa vecka när jag är ledig.

    Tack för din kommentar.

    Mvh Slimis

    SvaraRadera