måndag 27 september 2021

Köpt och sålt aktier för 860 000 kr idag

 Då var det åter Måndag och med det nya möjligheter. Min swingtrading i Hufvudstaden fortsätter och här under kan ni se dagens transaktioner:


Förutom detta har 17000 kr amorterats på portföljens belåning. Efter detta ligger nu belåningen på 16.6 %. Även om det är dåligt med tid för bloggen just nu kommer det uppdatering om någon ny affär görs. 

Uppdatering: Den 28:e September är börsen ner igen och jag väljer att köpa in ytterligare 200 aktier i Hufvudstaden. Priset idag var 131.70 kr st. Efter dagens transaktion ligger nu belåningen på 16.9 %.

Uppdatering 2: Ytterligare 50 stycken Hufvudstaden köptes in i Torsdags för 130.40 kr per stycke. Under Fredagen minskade jag med 250 stycken Hufvudstaden. Priset då var 133.90 kr st. Efter dessa transaktioner ligger nu belåningen på 16.6 %.

Uppdatering 3: Den 4:e Oktober är börsen åter ner. Jag har idag satt in 12000 kr från mitt buffertsparande utanför börsen. Förutom detta gjordes ett inköp av ytterligare 340 aktier i Hufvudstaden. Priset idag var 132.75 kr per aktie. Efter dagens transaktioner ligger nu belåningen på 17.1 %. 

Nuvarande portfölj ser ni på höger sida av bloggen. 

Förövrigt vill jag tacka er alla som blivit min Rocker vän den senaste tiden. Ni är bäst <3

Med det sagt vill jag även önska alla läsare en trevlig vecka :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar