onsdag 1 april 2020

Bloggens välgörenhet fortsätter

Idag kommer jag med den positiva nyheten att bloggen fortsätter skänka pengar till bättre behövande. Under en längre tid har tyvärr välgörenheten legat nere men idag slog jag till och fortsatte skänka pengar till följande organisationer:

UNHCR: Till och börja med har bloggen skänk 140 kr till barn i Jemen som riskerar att svälta ihjäl. Vill du också bidra kan du sms:a JEMEN till 72930. Genom att sms:a skänker du 140 kr till mat och vatten.

Rädda Barnen: Denna månad har jag även valt att skänka 100 kr till Rädda barnen. Pengarna används där behoven bland barn är som störst. Både i Sverige och över hela världen.
Vill du också skänka 100 kr till Rädda barnen kan du göra det genom att sms:a Räddabarnen100 till 72911. 

Min totala välgörenhet genom bloggen kan ni se längs nere på bloggen. Hittills har 4180 kr skänkts till olika välgörenhetsorganisationer. Alla gåvor skänks via sms och vill ni fortsätta hjälpa mig bidra till dessa organisationer och samtidigt ringa lite billigare är ni alltid välkomna att bli min Vimla vän. Det är genom Vimla jag ringer gratis och den största delen av överskottet går som sagt till olika välgörenhetsorganisationer som betyder mycket för mig.

Jag har även skänkt pengar till The Ocean Cleanup via min samarbetspartner Fortum. Genom min länk får ni 500 kr i gratis el och det skänks även 200 kr till denna välgörenhetsorganisation.

Min totala välgörenhet från bloggen kan ni se längst nere på bloggen. Jag vill med det tacka alla som bidragit till bloggen på alla sätt och vis genom tiderna. Ni är alla guld värda.

Med det vill jag önska alla läsare en fortsatt trevlig vecka. Var rädda om er.

2 kommentarer:

  1. Hej Pappa Betalar?

    Kul att du uppskattar bloggens välgörenhet :-)

    Tack för din kommentar.

    mvh Slimis

    SvaraRadera